رد کردن لینک ها

نحوه ارائه خدمات و گارانتی

  • گوشی دارای 18 ماه ضمانت مشروط به رعایت مفاد گارانتی می­باشد.
  • در هنگام خرید دستگاه از طریق مراجعه به سایت  Digitel.ir  و یا تماس تلفنی با دفتر خدمات پس از فروش اقدام به استعلام اصالت گارانتی دستگاه نمایید.
  • به محض روشن شدن دستگاه، جهت شروع گارانتی اقدام به فعالسازی دستگاه از منوی “فعالسازی تلفن همراه” نمایید.
  • جهت استفاده از دستگاه به یکی از روشهای ذیل اقدام به فعالسازی دستگاه خود بر روی سامانه همتا نماید.

        الف) مراجعه به سایت سامانه همتا آدرس www.hamta.ntsw.ir

        ب) استفاده از کد دستوری ( USSD ) کد #7777*

  • در صورت عدم فعالسازی دستگاه پس از یک ماه، می­بایست با شرکت وارد کننده جهت حل مشکل همتا تماس گرفت.
  • در مواردی که گوشی از ابتدای راه اندازی ، دارای ایراد سخت افزاری ناشی از تولید باشد ،در صورتی که مشتری دستگاه را به مرکز ارائه دهنده خدمات تحویل دهد، مشروط به تایید کارشناس فنی و مدیر خدمات مشتریان و مطابق قوانین و مقررات اتحادیه ، دستگاه وی تعویض می گردد.
  • ارائه کارت گارانتی معتبر به همراه فاکتور خرید رسمی دستگاه و کارت ملی برای استفاده از سرویس تعویض الزامی می­باشد.
  • در مواردی که دستگاه به تشخیص کارشناسان پذیرش دارای هر گونه ایراد نرم افزاری به جز موارد ناقض گارانتی باشد ظرف یک الی پنج ساعت رفع عیب و تحویل مشتری می گردد.
  • باتری گوشی دارای 6 ماه ضمانت از تاریخ فعالسازی می­باشد.
  • رفع ایراد سخت افزاری دستگاه مستلزم بازکردن دستگاه است.
  • در مواردی که دستگاه دارای هرگونه ایراد سخت افزاری به جز موارد ناقض گارانتی باشد ظرف یک الی هفت روز کاری تعمیر و تحویل مشتری می­گردد.
  • قطعه تعویض شده توسط خدمات دارای گارانتی می­باشد و به همراه هلوگرام گارانتی و مهر شرکت روی قطعه، به مشتری تحویل داده می­شود.
  • در صورتیکه دستگاه دارای گارانتی به دلیل عدم تامین قطعه یدکی بیش از 7 روز در مرکز خدمات باقی بماند ، تا زمان آماده شدن دستگاه مشتری ، یک دستگاه گوشی طبق ظوابط مربوطه به صورت امانی تحویل مشتری میگردد و مشتری متعهد میگردد پس از اطلاع رسانی شرکت جهت دریافت دستگاه تعمیر شده ، گوشی امانی را صحیح و سالم باز گرداند.
  • اگر حین تعمیر آسیبی به محصول برسد جبران خسارت توسط خدمات پس از فروش انجام می­گیرد.( قطعه جایگزین میگردد )
  • چنانچه خدمات نتواند محصولی را تعمیر کند ملزم به تعویض آن می­باشد.
  • کلیه وارد کننده ها نیز پس از عقد قرارداد با شرکت خدمات پس از فروش موظف به رعایت کلیه مفاد آئین نامه مقرر می­باشند.
  • در مواردی که دستگاه به تشخیص کارشناس پذیرش و فنی به هر دلیل دچار آسیب و صدمات ناشی از ضربه ، فشار ، حرارت ، نفوذ مایعات و رطوبت ، برخورد با اشیاء تیز و یا هرگونه دستکاری غیر مجاز شده باشد گارانتی دستگاه از اعتبار خارج و هرگونه خدمات در راستای تعمیر گوشی مستلزم تکمیل فرم های مربوطه و تقبل هزینه تخمینی اولیه خواهد بود.
  • پس از اتمام تعمیرات از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک به مشتری اطلاع رسانی می­شود.
  • شرکت همراه سرویس ارتباط ایرانیان هیچگونه تعهدی در راستای حفظ اطلاعات و محتوای داخلی گوشی و یا تهیه پشتیبان از اطلاعات مشتری نداشته و کلیه دستگاه ها در هنگام مراجعه به مرکز خدمات به روز رسانی و به حالت کارخانه باز می گردند.
  • شایان ذکر است که در تعمیر دستگاه های با هزینه کمتر از 1/500/000 ریال بدون تماس مجدد انجام خواهد پذیرفت.
  • در مرسوله های پستی در صورت ذکر شدن شماره تماس یا ایراد دستگاه در صورتیکه دستگاه حائز شرایط گارانتی باشد تست های استاندارد انجام گرفته و پس از مشخص شدن ایراد دستگاه که البته مستلزم صرف زمان بیشتری است ، فرایند سرویس انجام شده و پس از اتمام آن دستگاه به آدرس درج شده روی مرسوله پستی ارسال خواهد گردید.
  • مستدعی است شرایط ابطال گارانتی و شرایط گارانتی در بخش مربوطه مطالعه گردد.

به گفتگو بپیوندید

بازگشت به بالای صفحه