رد کردن لینک ها

شرایط اعطا و لغو نمایندگی
شرکت همراه سرویس ارتباط ایرانیان
( دیجی تل همراه )

شرایط اعطا و لغو نمایندگی دیجی تل همراه

شرکت همراه سرویس ارتباط ایرانیان ( دیجی تل همراه ) از سراسر کشور نمایندگی فعال می پذیرد. همکاری در سطوح مختلف درحال حاضر قابل اعطا می باشد.

شرایط اعطا

شرایط احراز و استاندارد نمایندگی به شرح زیر می باشد:

  1. مرکز باید دارای پروانه کسب از اتحادیه محل مورد تقاضا باشد.
  2. دارا بودن آموزشهای فنی و حرفه ای مستقیم در حوزه تعمیرات مدیر نمایندگی و پرسنل تحت پوشش از جمله واحدهای مختلف تعمیرات ، پذیرش و انبار .
  1. متقاضی می بایست، یک واحد اداری/تجاری مناسب و دارای امکانات، شامل حداقل 1 خط تلفن ثابت جهت هماهنگی، نظارت و پیگیری خدمات را تهیه و رسماً به دفتر مرکزی معرفی نماید.
  2. محل مورد نظر جهت تخصیص به امر خدمات پس از فروش باید در دسترس مصرف کننده باشد. ( از نظر مکانی در محل مناسب باشد.) در سطح یک حداقل 15 متر مربع – در سطح دو حداقل 25 متر مربع و در سطح سه بالاتر از 25 متر مربع
  3. ابزار آلات عمومی و تخصصی جهت سرویس دستگاهها متناسب با سطح تعمیرات در مرکز مهیا باشد.
  4. دارا بودن وسایل ارتباطی مانند خط تلفن جهت ارتباط مستقیم دفتر مرکزی خدمات پس از فروش با نمایندگی الزامی است، ضمن اینکه با توجه به حیاتی بودن دسترسی به نرم افزار تخصصی امگا و دسترسی به اطلاعات مشتری و صدور فاکتور در امر خدمات پس از فروش، دسترسی به اینترنت پر سرعت جهت ارسال درخواست ها و دریافت اطلاعات مورد نیاز ضروری است.
  5.  نصب تابلو سردر با نام و نشان قید شده در قرارداد نمایندگی و اعلام تغییر نام یا محل نمایندگی به شرکت مرکزی بصورت مکتوب و لااقل دو ماه قبل از تغییرات طبق مفاد قرارداد فی مابین.
  6. نصب گواهینامه امتیاز نمایندگی در محل پذیرش نمایندگی بطوری که در معرض دید مشتریان باشد.
  7. تعبیه یک مکان مجزا جهت پذیرش متناسب با شان و تکریم مشتریان جهت دریافت و ارسال و تعمیر دستگاهها و تامین آسایش و اعتماد مشتری در فضای پذیرش نمایندگی .
  8. دارا بودن تعمیر کاران و تکنسین های مجرب متناسب با سطح تعمیرات نمایندگی، ضروری است.
  9. لازم است، همکاران تعمیرکار، جهت آموزش کارکرد دستگاه­ها به مصرف کننده از توانایی لازم برخوردار باشند.
  10.  جهت تعمیرات، آموزش و رفع ایراد از کالاها، متقاضی لازم است فضای کارگاهی تعمیرات نرم افزار و سخت افزار  مناسب به همراه یک خط تلفن  تهیه نماید.
  11. با توجه به استانداردهای موجود شرکت مرکزی در مورد پرسنل فنی؛ استخدام افراد نمایندگی مطابق استانداردها و ضوابط مورد نظر در قرارداد فی مابین به نمایندگی اعلام می گردد. از جمله مدارک آموزشی معتبر ، عدم سو پیشینه ، حسن شهرت خوب در محل نمایندگی ، داشتن اخلاق حسنه و قابل اعتماد بودن پرسنل در راستای حفظ اسرار و اطلاعات مشتری .
  12. دفتر مرکزی متعهد خواهد بود حداقل یک بار در سال؛ دوره های آموزشی برای  باز آموزی و ارتقای دانش فنی پرسنل نمایندگی در چهار چوب محصولات که بر اساس این قرارداد ضمانت شده اند برگزار نمایند. افراد آموزش دیده لازم است پس از برگزاری دوره های آموزشی مطالب آموخته شده و دانش کسب شده را به سایر همکاران خود انتقال دهند.
  13. نمایندگی در مورد بکارگیری آموزش های ارائه شده در برطرف نمودن ایرادات فنی و ارائه بهتر خدمات به مشتریان دارای مسئولیت مستقیم خو اهد بود.تبصره : در خصوص شرایط فعلی کشور در زمان فراگیری بیماری کرونا ، با توجه به پروتکلهای وزارت بهداشت از گردهمایی و سفرهای غیرضروری ، این شرکت تمام آموزشهای لازم و ضروری بند (1-9) را مطابق دستورالعملهای بهداشتی و از طریق آنلاین و ویدئوهای ضبط شده در اختیار نمایندگی قرار خواهد داد.در شرایط فورس ماژور که امکان ارزیابی یا بازدید حضوری از محل نمایندگی مقدور نمی باشد، روش دیگری با هماهنگی شرکت کنترل کیفیت و استاندارد ایران برای ارزیابی و کنترل عملکرد جایگزین می گردد.
  14. با استفاده از فیلم ، عکس ، تماس آنلاین ویدئویی از محل و موقعیت نمایندگی اطلاع حاصل کرد . با ارسال لوکیشن از موقعیت مکانی از سوی نمایندگی ، آن را با اجاره نامه یا سند مالکیت و اطلاعات مندرج در اتحادیه تطبیق داد .
  15. لیست تجهیزات و میزهای تعمیراتی را با ارسال عکس و تماس آنلاین ویدئویی مورد ارزیابی قرار می دهد.( نکته : این روش تنها در شرایط غیر معمول و فورس ماژور بوده و ملاک سنجش در شرایط عادی نخواهد بود.)
  16. تمامی پرسنل نمایندگی می بایست دارای گواهینامه های معتبر آموزشی باشند.
  17. نمایندگان لازم است در مجموعه خود برنامه امگا را نصب نمایند و مطابق امکانات آن گزارش دهی نمایند؛ و کارایی و عملکرد آن را به تایید کتبی دفتر مرکزی برساند.
  18. نمایندگی موظف است، در هر مورد برای کالاهای تعمیر شده؛ در سامانه برنامه امگا خود؛ برگه صورت وضعیت صادر نماید. این برگه صورت وضعیت دارای قابلیت گزارش دهی بر اساس مشخصات ضمانتنامه ای؛ تاریخ تعمیر، نام مشتری، نوع کالا، نام سرویس کار و سایر مواردی که به تشخیص دفتر مرکزی لازم است را دارا می­باشد.
بازگشت به بالای صفحه