رد کردن لینک ها

نحوه ارائه خدمات و گارانتی

شرایط گارانتی

شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت همراه سرویس ارتباط ایرانیان به صورت ذیل می باشد.

شرایط گارانتی

  1.  همراه داشتن کارت خدمات پس از فروش هنگام مراجعه به مراکز خدمات پس از فروش شرکت همراه سرویس ارتباط ایرانیان الزامی می­باشد.
  2. مدل، شماره سریال و مدت زمان درج شده بر روی کارت خدمات پس از فروش می­بایست با اطلاعات مندرج بر روی جعبه مطابقت داشته باشد،  در غیر این صورت کالای شما شامل خدمات پس از فروش نمی­گردد.
  3. مراکز خدمات پس از فروش شرکت همراه سرویس ارتباط ایرانیان هیچ­گونه مسئولیتی در قبال حفظ اطلاعات ذخیره شده بر روی دستگاه ندارد. بنابراین لطفا قبل از مراجعه، از داشتن نسخه پشتیبان اطلاعات خود اطمینیان حاصل فرمایید.
  4. تعداد پیکسل سوخته کمتر از 4عدد طبق استاندارد شرکت سازنده سالم تلقی میگردد و اگر تعداد پیکسل های سوخته بیش از 4 عدد باشد شامل خدمات پس از فروش می­گردد.
  5. باتری های خراب مانند باتری های از حالت استاندارد خارج شده و بادکرده از خدمات پس از فروش خارج می­گردد. کاهش کارایی باتری بر اثر استهلاک تدریجی به علت عدم رعایت دستورالعمل­های درج شده توسط شرکت سازنده به عنوان خرابی باتری تلقی نمی­شود.

شرایط ابطال خدمات پس از فروش

  1. استفاده، نگهداری و آزمایش ناصحیح و هرگونه تغییر و خارج ساختن محصول از شکل عادی.
  2. هرگونه حادثه مانند آتش سوزی، آبدیدگی، ضربه خوردگی و خارج شدن از حالت استاندارد فیزیکی اولیه دستگاه.
  3. اختلال در عملکرد دستگاه به علت ورود مایعات، رطوبت و گرد و غبار.
  4. هرگونه شکستگی درگاه شارژ، درگاه سیم کارت، جک هدفون، دکمه ها، LCD ، دوربین و فلش دوربین.
  5. لکه های سفید و مشکی که در صفحه نمایش بر اثر ضربه خوردگی و فشار غیر استاندارد به وجود آمده باشد.
  6. استفاده از ولتاژ نامناسب و خارج از استاندارد درج شده در وب­سایت شرکت سازنده، هرگونه نوسانات برق و شوک الکتریکی، خرابی ناشی از اتصال دستگاه به لوازم جانبی غیر مجاز، بازکردن دستگاه توسط افراد غیر مجاز و غیر کارشناس.
  7. نبود هلوگرام شرکت همراه سرویس ارتباط ایرانیان، عدم تطابق شماره سریال یا IMEI با سریال مندرج بر روی کارت گارانتی فروش شرکت همراه سرویس ارتباط ایرانیان.
  8. انقضا مدت زمان خدمات پس از فروش ( مشتریان محترم توجه داشته باشند که تاریخ شروع گارانتی از زمان فعال سازی دستگاه ، ثبت شده در سامانه همتا می باشد. )
  9.  نبود اطلاعات لازم برای برداشتن APPLE ID وارد شده در ICLOUD دستگاه های اپل در هنگام پذیرش.
  10.  درصورت فعال بودن گزینه FIND MY IPHONE در روی دستگاه به عهده مشتری می­باشد و شامل گارانتی نمی­شود.
  11. گارانتی تنها شامل محصول بوده و و اقلام دیگر از قبیل هندزفری، شارژر، کابل و مواد مصرفی شامل آن نمی­باشد.
  12.   تغییر یا دستکاری شماره سریال دستگاه (IMEI ) در کارت گارانتی و یا در گوشی.
  13. استهلاک تدریجی محصول از قبیل : سایش، شکستگی و رنگ رفتگی شامل گارانتی نمی­شود.

دستورالعمل ارائه خدمات گارانتی

  • گوشی دارای 18 ماه ضمانت ( از زمان فعالسازی در سامانه همتا ) مشروط به رعایت مفاد گارانتی می­باشد.
  • در هنگام خرید دستگاه از طریق مراجعه به سایت www.Digitel.ir و یا تماس تلفنی با دفتر خدمات پس از فروش اقدام به استعلام اصالت گارانتی دستگاه نمایید.
  • به محض روشن شدن دستگاه، جهت شروع گارانتی اقدام به فعالسازی دستگاه از منوی “فعالسازی تلفن همراه” نمایید.
  • جهت استفاده از دستگاه به یکی از روشهای ذیل اقدام به فعالسازی دستگاه خود بر روی سامانه همتا نماید.

الف) مراجعه به سایت سامانه همتا آدرس www.hamta.ntsw.ir

ب) استفاده از کد دستوری ( USSD ) کد #7777*

  • در صورت عدم فعالسازی دستگاه پس از یک ماه، می­بایست با شرکت وارد کننده جهت حل مشکل همتا تماس گرفت.
  • در مواردی که گوشی از ابتدای راه اندازی ، دارای ایراد سخت افزاری ناشی از تولید باشد ،در صورتی که مشتری دستگاه را به مرکز ارائه دهنده خدمات تحویل دهد، مشروط به تایید کارشناس فنی و مدیر خدمات مشتریان و مطابق قوانین و مقررات سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده و اتحادیه دو هفته ، دستگاه وی تعویض می گردد.
  • در صورتی که عیب محصول با تعویض قطعه برطرف نشد دستگاه تعویض می گردد.
  • در صورتی که گوشی با ایراد مشابهی بیش از دو بار به دفتر خدمات ارسال گردد با تائید مسئول فنی ، دستگاه تعویض می گردد.
  • به ازای هر روز دیرکرد در تحویل دستگاه به مشتری خارج از مفاد مندرج در دستورالعمل شرایط گارانتی ، 4 روز به مدت گارانتی اضافه می گردد.
  • ارائه کارت گارانتی معتبر به همراه فاکتور خرید رسمی دستگاه و کارت ملی برای استفاده از سرویس تعویض الزامی می­باشد.
  • در مواردی که دستگاه به تشخیص کارشناسان پذیرش دارای هر گونه ایراد نرم افزاری به جز موارد ناقض گارانتی باشد ظرف یک الی پنج ساعت رفع عیب و تحویل مشتری می گردد.
  • باتری گوشی دارای 6 ماه ضمانت از تاریخ فعالسازی می­باشد.
  • رفع ایراد سخت افزاری دستگاه مستلزم بازکردن دستگاه است.
  • در مواردی که دستگاه دارای هرگونه ایراد سخت افزاری به جز موارد ناقض گارانتی باشد ظرف هفت الی ده روز کاری تعمیر و تحویل مشتری می­گردد. خدمات ارائه شده به مشتری به مدت 6  ماه گارانتی خدمات دارد.
  • قطعه تعویض شده توسط خدمات دارای  6 ماه گارانتی می­باشد و به همراه هلوگرام گارانتی و مهر شرکت روی قطعه، به مشتری تحویل داده می­شود.
  • در صورتیکه دستگاه دارای گارانتی به دلیل عدم تامین قطعه یدکی بیش از 7 روز در مرکز خدمات باقی بماند ، تا زمان آماده شدن دستگاه مشتری ، یک دستگاه گوشی طبق ظوابط مربوطه به صورت امانی تحویل مشتری میگردد و مشتری متعهد میگردد پس از اطلاع رسانی شرکت جهت دریافت دستگاه تعمیر شده ، گوشی امانی را صحیح و سالم باز گرداند.
  • اگر حین تعمیر آسیبی به محصول برسد جبران خسارت توسط خدمات پس از فروش انجام می­گیرد.
  • چنانچه خدمات نتواند محصولی را تعمیر کند ملزم به تعویض آن می­باشد و چنانچه دستگاه مشابه در بازار موجود نباشد با دستگاه دیگری با همان رنج قیمت تعویض می گردد .
  • کلیه وارد کننده ها نیز پس از عقد قرارداد با شرکت خدمات پس از فروش موظف به رعایت کلیه مفاد آئین نامه مقرر می­باشند.
  • در مواردی که دستگاه به تشخیص کارشناس پذیرش و فنی به هر دلیل دچار آسیب و صدمات ناشی از ضربه ، فشار ، حرارت ، نفوذ مایعات و رطوبت ، برخورد با اشیاء تیز و یا هرگونه دستکاری غیر مجاز شده باشد گارانتی دستگاه از اعتبار خارج و هرگونه خدمات در راستای تعمیر گوشی مستلزم تکمیل فرم های مربوطه و تقبل هزینه تخمینی اولیه خواهد بود.
  • پس از اتمام تعمیرات از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک به مشتری اطلاع رسانی می­شود.
  • شرکت همراه سرویس ارتباط ایرانیان هیچگونه تعهدی در راستای حفظ اطلاعات و محتوای داخلی گوشی و یا تهیه پشتیبان از اطلاعات مشتری نداشته و کلیه دستگاه ها در هنگام مراجعه به مرکز خدمات به روز رسانی و به حالت کارخانه باز می گردند.
  • شایان ذکر است که در تعمیر دستگاه های با هزینه کمتر از 1/500/000 ریال بدون تماس مجدد انجام خواهد پذیرفت.
  • در مرسوله های پستی در صورت ذکر شدن شماره تماس یا ایراد دستگاه در صورتیکه دستگاه حائز شرایط گارانتی باشد تست های استاندارد انجام گرفته و پس از مشخص شدن ایراد دستگاه که البته مستلزم صرف زمان بیشتری است ، فرایند سرویس انجام شده و پس از اتمام آن دستگاه به آدرس درج شده روی مرسوله پستی ارسال خواهد گردید.
  • در صورتی که دستگاهی گارانتی این شرکت نباشد و در گارانتی شرکت دیگری هم نباشد با اخذ وجه پذیرش آزاد انجام می گردد.

سوالات متداول


تمام دستگاه هایی که دارای قابلیت با نصب سیم کارت بوده و از شبکه ارتباطات سیار استفاده می نماید ، حداقل دارای یک شناسه بین المللی 15 رقمی منحصر به فرد به نام IMEI می باشد. این شناسه برروی دستگاه به صورت نرم افزاری ، سخت افزاری و فیزیکی نصب و درج می شود.

شناسه IMEI بر روی جعبه دستگاه قابل رویت است .

لازم به ذکر است گوشی های دو سیم کارته ، دارای دو شناسه IMEI می باشند.

با شماره گیری کد#06#* بر روی صفحه نمایش تلفن همراه ، نمایش داده می شود.

نکته اساسی اینجاست که IMEI دریافتی از طریق کد دستوری #06#* با کد درج شده روی جعبه مطابقت داشته باشد.

1- شماره گیری کد دستوری #7777* با یک تلفن همراه غیر از تلفن همراهی که قصد خرید آن را دارید.

2-ارسال عدد مربوط به گزینه استعلام اصالت

3- وراد کردن شناسه15 رقمی  IMEI درج شده روی جعبه دستگاه مورد نظر ( تا این مرحله نیازی به باز کردن جعبه گوشی تلفن همراه نیست )

4- تطابق اطلاعات ارائه شده ( برند ، مدل و … ) با مشخصات گوشی

5- باز کردن جعبه دستگاه مورد نظر ، شماره گیری #06#*  و تطابق IMEI مشاهده شده با IMEI درج شده روی جعبه دستگاه .

سایت سامانه همتا : www.hamta.ntsw.ir

کد دستوری ( USSD ) :  کد #7777*

آموزش و اطلاع رسانی : www.hamtainfo.ntsw.ir

شبکه های مجازی : hamta_ntsw@

مرکز تماس : 096366

1- شماره گیری کد دستوری #7777*

2-ارسال عدد مربوط به گزینه ” انتقال مالکیت ”

3-انتخاب یا ورود شماره سیم کارتی که قصد انتقال مالکیت تلفن همراه مربوط به آن را دارید.

4- ارسال رمز همتا ( مربوط به سیم کارت )

5- انتخاب شناسه IMEI دستگاه مورد نظر و ارسال عدد مربوط به آن

6-وارد کردن شماره سیم کارت فردی که قصد انتقال تلفن همراه به وی را دارید.

7- تایید اطلاعات وارد شده

8- دریافت پیام و اطمینان از موفقیت آمیز بودن فرآیند.

1- شماره گیری کد دستوری #7777*

2- ارسال عدد مربوط به گزینه ” فعال سازی ”

3- وارد کردن IMEI دستگاه مورد نظر ( در صورتی که دستگاه دو سیم کارته باشد باید IMEI دوم را هم در پنجره بعدی وارد کنیم .)

4- وارد کردن کد فعال سازی ( مربوط به دستگاه )

5- وارد کردن شماره سیم کارت دستگاهی که قصد فعال سازی آن را دارید.

6- تایید اطلاعات وارد شده

7-دریافت پیام و اطمینان از موفقیت آمیز بودن فرآیند .

توجه : پس از فعال سازی ، تلفن همراه فقط بر بروی سیم کارت فعال شده قابلیت استفاده از شبکه را خواهید داشت و در صورتیکه بخواهید از سیم کارت دیگری استفاده کنید ، بایستی از طریق ” انتقال مالکیت ” اقدام نمایید. در غیر اینصورت تلفن همراه بر روی سیم کارت جدید فقط به مدت 30 روز قابلیت استفاده خواهد داشت.

همتا، نام سامانه طرح ثبت تلفن همراه می باشد که از طریق درگاه های اینترنتی ، کد دستوری و پیامکی قابل دسترسی است . رمز سامانه همتا با هدف احراز هویت فرد در استفاده از برخی قابلیت ها مانند انتقال مالیات در نظر گرفته شده است. تعریف رمز هنگام ثبت نام در سایت سامانه همتا انجام می شود.

توجه : چنانچه قصد انتقال مالکیت تلفن همراه متعلق به سیم کارت خود را دارید ، نیازی به استفاده از رمز همتا نیست . ولی در صورتیکه بخواهید با استفاده از تلفن همراه خود ، تلفن همراه متعلق به سیم کارت دیگری را انتقال دهید، نیاز به رمز همتای آن سیم کارت دارید.

بازگشت به بالای صفحه