همراه سرویس ارتباط ایرانیان
رویکردی نوین در خدمات ، فصلی نوین در ضمانت
شرکت همراه سرویس ارتباط ایرانیان با نشان دیجی تل در سال 1398 با 11 پرسنل تأسیس و همزمان کار خود را ر 5 استان نزدیک به تهران بعنوان نمایندگی های معتبر خود آغاز کرد . این شرکت پس از اخذ مجوزات رسمی معتبر از :
1- سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده ( سامانه جامع گارانتی ایران )
2- شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
3- اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی ارتباطی و لوازم جانبی ( www.ttu.ir )
4- سازمان صنعت ، معدن و تجارت ( اتاق بازرگانی )
و اخذ گواهینامه های بین المللی :
– گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه IMS که شامل سه استاندارد بین المللی :
. استاندارد مدیریت کیفیت خدمات و تولیدات ISO 9001
. استاندارد مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای ISO 45001
. استاندارد مدیریت محیط زیست ISO 14001
– گواهینامه مدیریت شکایات مشتریان ISO 10002
– گواهینامه رضایت مشتریان ISO 10004
این شرکت با دو واردکننده معتبر و رسمی با نام های ارتباط همراه صبا ایرانیان و بازرگانی ستاره همراه پارسیان وارد قرارداد خدمات پس از فروش گوشی موبایل و تبلت شد.
از زمان عقد قرارداد تا کنون با توجه به حجم بالای واردات تلفن همراه و گوشی موبایل هوشمند ، خدمات پس از فروش تلاش بی وقفه و منحصر به فردی جهت انجام مسئولیت و تعهدات خود در ارائه خدمات و پشتیبانی به مشتریان نموده است .
شرکت همراه سرویس ارتباط ایرانیان با تأمین کالای اورجینال و تیم فنی مجرب اطمینان مشتریان عزیز را از پروسه خرید تا خدمات 36 ماهه ی پس از فروش در غالب تعویض 7 روزه و 18 ماه گارانتی و 36 ماه پشتیبانی فراهم نموده است .
این شرکت دارای مجوز خدمات پس از فروش برندهایی چون APPLE , SAMSUNG , HUAWEI , HONOR , XIAOMI , NOKIA میباشد.
شرکت همراه سرویس ارتباط ایرانیان با تکیه بر آموزش جهت پیشبرد و ارتقاء سطح کیفی پرسنل رضایت مشتریان خود را تضمین میکند.
این شرکت بر آن است با توسعه شعب نمایندگی در مراکز استانها و همچنین مرکز بازار موبایل پایتخت سطح خدمات دهی و رضایت مندی مشتری را بیش از پیش گسترش دهد .
( در خصوص چشم انداز شرکت و خط مشی و ماموریت سازمان به بخشهای مربوطه رجوع شود.)