چشم انداز شرکت
رسالت اجتماعی :
- توسعه فناوری و تربیت نیروی انسانی
- رقابت در بازارهای داخلی به لحاظ کیفیت خدمات و قیمت تمام شده با رعایت حقوق مصرف کننده
ارزش بنیادین :
- رعایت صداقت در اندیشه ، کردار و گفتار و اخلاق مداری
- نظم در کار و انظباط رفتاری
- وفاداری به اصول و چارچوب کسب و کار سارمان
- رویکردانجام کار بر اساس تفکر سیستمی و اعتماد به خرد جمعی
- تکیه بر آینده پژوهی و نگاه به آینده کسب و کار
آرمان و خط مشی شرکت :
- کاوش و مشاهده محیط کسب و کار ، کسب تجربه و اقدام با هدف تجاری سازی و توسعه کسب و کار از طریق سرمایه گذاری و برند سازی با رویکرد توسعه کیفی سطح زندگی با نگاه به آینده پژوهی در این صنعت .
- افزایش سطح رضایت مشتریان
- توسعه منابع انسانی و توانمند سازی سرمایه های انسانی
- اهمیت و توجه به بازخورد ها و بهبود فرایندهای شرکت
⇓
کسب جایگاه 1 تا 20 از میان شرکت های ارائه دهنده خدمات تلفن همراه تا آخر سال 1399
کسب جایگاه 1 تا 5 ازمیان برترین شرکتهای ارائه دهنده خدمات تلفن همراه تا آخر سال 1405