رد کردن لینک ها

خط مشی کیفی شرکت

” کوچک ، چابک ، کارآمد “

 

خط مشي سيستم مديريت یکپارچه شرکت همراه سرویس ارتباط ایرانیان

 

شرکت همراه سرویس ارتباط ایرانیان خدماتی در زمینه خدمات پس از فروش موبایل و تبلت در سال 1398 تاسیس شده است. شرکت همراه سرویس ارتباط ایرانیان تا کنون با بهره گیری از توانمندی شناسائی نیازمندیهای مشتریان هدف خود ، در جهت کسب رضایت آنها نسبت به ارائه خدمات با کیفیت و منطبق بر دانش روز فعالیت کرده است. همچنین در طی این مدت با توجه به نیازهای مشتریان هدف نسبت به، به روز کردن و توسعه  سبد خدماتی قابل ارائه به مشتریان نیز اقدام کرده است. و در راستای افزایش رضایت مندی ذینفعان شرکت نسبت به توسعه بازار و افزایش مشتریان خود نیز گام برداشته است. شرکت به جهت افزایش بهره وری و کاهش اتلاف انرژی نیروهای انسانی در سازمان برای ادامه مسیر رو به رشد خود سیستم مدیریت یکپارچه بر مبنای استاندارد  ISO 10002, ISO 10004 ,( ISO 9001 : 2015, ISO 1400 , ISO 45001 )  IMS را برگزیده و در سازمان پایه ریزی کرده و خط مشی خود را به شرح ذیل اعلام مینماید.

  • توسعه کسب و کار و افزایش سهم شرکت از بازار داخلی
  • رعایت اصول اخلاقی، رازداری و بی طرفی در راستای افزایش اعتماد مشتریان
  • دسترسی به دانش به روز و مورد نیاز مشتریان در راستای ارائه با کیفیت خدمات مورد نیاز مشتریان
  • ایجاد بستر بهبود مستمر در فرآیندهای سازمانی
  • توسعه منابع انسانی و توانمند سازی سرمایه های انسانی با رویکرد توسعه پایدار

اینجانب و همه اعضاء شرکت همراه سرویس ارتباط ایرانیان با اعتقاد راسخ به خط مشی ارائه شده و با نظارت مداوم اینجانب و مدیران اصلی شرکت و همه کارکنان سعی در بر آورده کردن تمامی بندهای این خط مشی را در شرکت داریم. همچنین با بهره گیری از دیدگاه فرآیند گرا و کنترل پیوسته عملکرد سیستم مدیریت کیفیت در جهت حصول اطمینان از اثر بخشی و بهبود کارائی آن قدام خواهیم برداشت.

مدیر عامل – فاطمه حجازی زاده

بازگشت به بالای صفحه