رد کردن لینک ها

آنچه باید در مورد باتری گوشی همراه بدانیم.

آنچه باید در مورد باتری گوشی همراه بدانیم .

باتری‌هایی که برای گوشی‌همراه استفاده می‌شود عمر مشخصی دارند. شما با اطلاعات بیشتر و استفاده درست می‌توانید تا حد مشخصی این میزان را افزایش دهید.

 


آنچه در این مطلب میخوانید :

  • راهکارهایی برای طولانی شدن عمر باتری
  • طریقه شارژ صحیح گوشی
  • نشانه های نیاز به تعویض باتری گوشی موبایل
  • نکات مهم جهت تعویض باتری

 


راهکارهایی برای طولانی شدن عمر باتری

1- از شارژر  استاندارد و متناسب با ولتاژ گوشی استفاده نمایید .

2- بلوتوث ، وای فای ، جی پی اس و داده موبایل خود را فقط در مواقع نیاز روشن کنید که موجب مصرف شارژ بیشتر و کاهش عمر باتری نشود.

3- سعی کنید گوشی را در دراز مدت با استفاده از پاوربانک یا شارژر فندکی ماشین شارژ نکنید که موجب آسیب دیدن باتری می شود.

4- در هنگام شارژ سعی کنید از گوشی استفاده نکنید که موجب آسیب دیدن باتری می شود.

طریقه شارژ صحیح گوشی

1- سعی کنید شارژ گوشی بین 20 تا 80 درصد نگه داری شود به طوری که زمانی که شارژ گوشی به 20 درصد رسید گوشی را به شارژ متصل کرده و زمانی که به 80 درصد رسید از شارژ جدا کنیم .

2- سعی کنید گوشی را هر ( 3 الی 4 ماه ) دشارژ ( یعنی شارژ کاملا صفر و خاموش شود ) سپس تا  100 % شارژ کامل کنید.

نشانه های نیاز به تعویض باتری گوشی موبایل

1- باد کردن باتری :

این اتقاق میتواند بر اثر شوک الکتریکی و رطوبت و یا وجود مشکل در برد ایجاد شود .

باد کردن باتری میتواند به LCD و درب پشت گوشی هم آسیب برساند و همینطور احتمال انفجار و آتش گرفتگی باتری ورم کرده وجود دارد.

2- تخلیه شارژ سریع :

بدون استفاده از ( دیتا – وای فای ) یا هرگونه برنامه سنگین شارژ  گوشی تخلیه شود ، مشکل از باتری می باشد ، جهت اطمینان خاطر باید توسط تکنسین مجرب تست شود.

نکته مهم : این موارد شامل گوشی هایی است که باطری آنها به صورت اکسترنال ( جدا شدنی ) می باشد و توسط کاربر قابل تشخیص است و در مواردی که باتری به صورت اینترنال ( جدا نشدنی ) است تشخیص با تکنسین فنی می باشد.

نکات مهم جهت تعویض باتری

 

آنچه باید در مورد باتری گوشی همراه بدانیم.

–  اگر از باتری اصلی برای جایگزینی استفاده نشود امکان آسیب رسیدن به گوشی وجود دارد . لذا بهتر است برای تهیه و یا تعویض باتری اصلی به یک نمایندگی مجاز مراجعه فرمائید تا اطمینان حاصل از اصل بودن باتری را داشته باشید.

شرکت دیجی تل همراه با ارائه باتری اصلی و اورجینال که توسط تکنسین مجرب تست می شود این اطمینان را به مشتری می دهد که باتری از سلامت لازم برخوردار است و برای اطمینان بیشتر خدمات گارانتی برای تعویض باتری توسط شرکت ارائه داده می شود.

–  باتری های ارزان قیمت که اکثراً در بازار فروخته می شود دارای ایرادات ساختاری می باشند که با امکان آسیب رساندن به آی سی شارژ باعث خرابی گوشی کاربران می شود.

مرکز تعمیرات دیجی تل همراه با ارائه انواع باتری برای برندهایی مانند سامسونگ ، شیائومی ، نوکیا و …  نیاز های مشتریان خود را برآورده میکند چنانچه نیاز به تهیه باتری جدید دارید میتوانید باتری مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب دارای گارانتی اصالت کالا  از این مجموعه تهیه فرمائید.

 

برای تعویض باتری گوشی خود کلیک کیند یا با شماره تلفن 93111399-021 مرکز تعمیرات تخصصی گوشی های موبایل تماس بگیرید.

به گفتگو بپیوندید

بازگشت به بالای صفحه