رد کردن لینک ها

بررسی گواهینامه های بین المللی ISO ” شرکت همراه سرویس ارتباط ایرانیان “

 

بررسی گواهینامه های بین المللی ISO " شرکت همراه سرویس ارتباط ایرانیان "

گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه IMS

 

سیستم مدیریت یکپارچه IMS شامل 3 استاندارد بین المللی :

استاندارد مدیریت کیفیت ایزو 9001 ، استاندارد مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای ایزو 45001 و استاندارد مدیریت محیط زیست ایزو 14001 می باشد.

سیستم مدیریت یکپارچه یعنی اینکه چند استاندارد مدیریتی در یک سازمان را کنار هم پیاده سازی و باهم کنترل و مدیریت نماییم .

 

بررسی گواهینامه های بین المللی ISO " شرکت همراه سرویس ارتباط ایرانیان "

گواهینامه استاندارد ایزو 9001

استانداردی پایه ای ، عمومی و بسیار مهم برای تمامی شرکتها ، سارمان ها و مراکز است که به موضوع کیفیت و رضایت مشتریان توجه دارند . شرکت هاو مراکزی که موفق به اخذ گواهی استاندارد ایزو 9001 می گردند به مشتریان خود اعلام می دارند که یک سیستم مدیریت کیفیت موثر در آن شرکت فعال است.

استاندارد ایزو9001 بدین منظور تدوین شده است تا سازمان ها را از هر نوع ( خدماتی یا تولیدی ) و در هر اندازه ای که باشند در استقرار و اجرای موثر الزامات سیستم مدیریت کیفیت یاری دهد.

اهمیت استاندارد مدیریت کیفیت ( ISO 9001 ) بسیار تامل برانگیز بوده و به عبارتی یکی از شاخصه های استانداردسازی ، نحوه مدیریت سازمان ها در سطح جهانی و پرستیژ سازمانی می باشد.

 

بررسی گواهینامه های بین المللی ISO " شرکت همراه سرویس ارتباط ایرانیان "

گواهینامه استاندارد ایزو 45001

استاندارد بین المللی مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای ( ISO 45001 )  استانداردی است که در آن الزاماتی برای سازمانهایی که می خواهند ایمنی و سلامت کارکنانشان را در بالاترین سطح ممکن حفظ کنند ارائه می شود.

بهبود بهره وری ، ناشی از حصول اطمینان از کارکردن در محل کاری است که ایمنی ، شفافیت و اعتماد را در صول عملیات و زنجیره تامین خود ایجاد می کند.

 

بررسی گواهینامه های بین المللی ISO " شرکت همراه سرویس ارتباط ایرانیان "

گواهینامه استاندارد ایزو 14001

سازمان جهانی استاندارد در سال 1993 با تشکیل کمیته فنی تحت ریاست کشور کانادا اولین گام را برای نگارش یک استاندارد جهانی مدیریت محیط زیست EMS برداشت و در سال 1996 اولین ویرایش این استاندارد را تحت عنوان ایزو 14001 منتشر نمود.

سازمان ها و شرکت ها نسبت به محیط پیرامون خود نظیر آب ، هوا ، خاک ، منابع طبیعی ، گیاهان ، جانوارن و انسان ها مسئول می باشند. شیوه تولید محصولات صنعتی یا ارائه خدمات باید به گونه ای صورت پذیرد که به محیط زیست پیرامونی ما آسیبی وارد نسازد.

با کاهش منابع طبیعی و آلودگی محیط زیست که از اثرات منفثی صنعتی شدن جوامع می باشد ، سازمان بین المللی ایزو با تدوین این استاندارد سعی بر این داشته است تا از اثرات منفی صنتعتی شدن جوامع بکاهد.

 

بررسی گواهینامه های بین المللی ISO " شرکت همراه سرویس ارتباط ایرانیان "

گواهینامه ایزو 10002 

حفظ مشتریان وفادار با ارزشتر از بدست آوردن مشتریان جدید است .

استاندارد ایزو 10002 در مورد توجه به شکایان مشتریان بوده و شکایات مشتریان را منابع اطلاعاتی مفید و رایگانی میداند که در صورت فراهم شدن امکان بروز این اطلاعات و مطرح کردن شکایات ، مشتریان اطلاعاتشان را براحتی در اختیار سازمان قرار میدهند.

استاندارد ایزو 10002 بیان میکند ، مدیریت صحیح شکایات مشتریان علاوه بر اینکه سبب کسب اطلاع از مشکلات سازمان است ، باعث ایجاد وفاداری و پایبندی مشتریان و در نهایت رضایتمندی آنها نیز می گردد. مشتریان اگر بدانند که طرح نارضایتیشان مورد توجه قرار گرفته و پس از پیگیری و رفع مشکل ، از بروز مجدد مشکل نیز جلوگیری شده و نهایتا گامی در جهت بهبود عملکرد سازمان برداشته شده ، مشتری وفادار سازمان خواهند شد.

 

بررسی گواهینامه های بین المللی ISO " شرکت همراه سرویس ارتباط ایرانیان "

گواهینامه ایزو 10004

ایزو 10004 استانداری بین المللی برای دستیابی به رضایت مشتریان از خدمات و تولیدات سازمان ها و شرکت ها تدوین و طراحی گردیده است و به کارگیری این استاندارد از طریق طبقه بندی نیازهای مشتریان باعث حرکت شرکت به سمت مشتری مداری و رضایت مشتریان می گردد. 

بنگاه های اقتصادی اعم از شرکت ها ، سارمان ها و اصناف هنگامی کهه گواهینامه ایزو 10004 را دریافت می کنند به مشتریان این پیامم را منتقل می کنند که نظرات و رضایت مندی مشتریان برای آنها مهم می باشد.

این استاندارد در کنار ایزو 10002 به صورت تخصصی بر روی مشتری متمرکز می شود. استاندارد ایزو 10004 برای تمامی موسسات ، شرکت ها ، اصناف ، سازمان ها اعم از تجاری و غیر تجاری و حتی در تجارت الکترونیک که به دنبال رضایت مشتریان خود می باشند کاربرد دارد.

 

 

 

 

 

به گفتگو بپیوندید

بازگشت به بالای صفحه