حل مشکل عدم اتصال به اینترنت در گوشی های شیائومی
آموزش حل مشکل وصل نشدن به اینترنت در گوشی های شیائومی
اگر گوشی شیائومی شما هم به اینترنت متصل نمی شود، در ادامه این مطلب از بخش آموزش دیجی تل با نحوه رفع مشکل “اینترنت گوشی شیائومی” آشنا خواهید شد.
قبل از هر اقدامی از وجود بسته روی سیم کارت خود مطمئن شوید (در صورت نداشتن بسته اینترنت، اتصال شما برقرار نخواهد شد)
بعد از اطمیان از این مطلب ؛
- وارد تنظیمات گوشی شده
- بخش SIM cards & mobile network را انتخاب کنید.
- سپس سیم کارتی که بسته اینترنت روی آن فعال میباشد را انتخاب کنید.
نکته : دقت کنید که بخش internet انتهای صفحه روی سیم کارت مورد نظر قرار گرفته باشد.
- سپس بخش Access point names را زده
- نقطه اتصال مورد نظر را انتخاب کنید.
- اعداد موجود در بخش proxy و port را پاک کنید.
- پس از پاک کردن 3 نقطه پایین صفحه را زده و آن را ذخیره کنید.
- یکبار اینترنت گوشی خود را خاموش روشن کرده و همانند روز اول از آن استفاده کنید.
نکته : اگر علامت 4g یا 3g اینترنت گوشی شما نمایش داده نمیشود به احتمال زیاد برای آن نقطه اتصال تعریف نشده که میتوانید طبق آموزش زیر اضافه کنید.
برای سیم کارت های ایرانسل کد زیر را ارسال کنید :
گزینه New Apn را زده و در بخش name و apn عبارت mtnirancell رو وارد کنید.
برای سیم کارت های همراه اول کد زیر را ارسال کنید :
گزینه New Apn را زده و در بخش name و apn عبارت mcinet رو وارد کنید.