رد کردن لینک ها

آنچه باید در مورد باتری گوشی همراه بدانیم.

آنچه باید در مورد باتری گوشی همراه بدانیم.

آنچه باید در مورد باتری گوشی همراه بدانیم . باتری‌هایی که برای گوشی‌همراه استفاده می‌شود عمر مشخصی دارند. شما با اطلاعات بیشتر و استفاده درست می‌توانید تا حد مشخصی این میزان را افزایش دهید.   آنچه در این مطلب میخوانید : راهکارهایی برای طولانی شدن عمر باتری طریقه شارژ صحیح گوشی نشانه های نیاز به [...]
آنچه باید در مورد تعویض LCD بدانیم.

آنچه باید در مورد تعویض LCD بدانیم.

آنچه باید در مورد تعویض LCD بدانیم .     یکی از مهمترین قطعات یک گوشی که بسیار حساس می باشد و باید از آن خیلی خوب محافظت کرد تاچ و ال سی دی گوشی است، به این دلیل که کیفیت و طراحی جدید ال سی دی ها روز به روز تغییر کرده و دقت [...]
حل مشکل عدم اتصال به اینترنت در گوشی های شیائومی

حل مشکل عدم اتصال به اینترنت در گوشی های شیائومی

آموزش حل مشکل وصل نشدن به اینترنت در گوشی های شیائومی   اگر گوشی شیائومی شما هم به اینترنت متصل نمی شود، در ادامه این مطلب از بخش آموزش دیجی تل با نحوه رفع مشکل “اینترنت گوشی شیائومی” آشنا خواهید شد. قبل از هر اقدامی از وجود بسته روی سیم کارت خود مطمئن شوید (در […]

بررسی گواهینامه های بین المللی ISO  ” شرکت همراه سرویس ارتباط ایرانیان “

بررسی گواهینامه های بین المللی ISO ” شرکت همراه سرویس ارتباط ایرانیان “

  گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه IMS   سیستم مدیریت یکپارچه IMS شامل 3 استاندارد بین المللی : استاندارد مدیریت کیفیت ایزو 9001 ، استاندارد مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای ایزو 45001 و استاندارد مدیریت محیط زیست ایزو 14001 می باشد. سیستم مدیریت یکپارچه یعنی اینکه چند استاندارد مدیریتی در یک سازمان را کنار هم […]

نحوه ارائه خدمات و گارانتی

نحوه ارائه خدمات و گارانتی

گوشی دارای 18 ماه ضمانت مشروط به رعایت مفاد گارانتی می­باشد. در هنگام خرید دستگاه از طریق مراجعه به سایت  Digitel.ir  و یا تماس تلفنی با دفتر خدمات پس از فروش اقدام به استعلام اصالت گارانتی دستگاه نمایید. به محض روشن شدن دستگاه، جهت شروع گارانتی اقدام به فعالسازی دستگاه از منوی "فعالسازی تلفن همراه" [...]
پیدا کردن یک مرکز تخصصی برای تعمیر موبایل در اینترنت

پیدا کردن یک مرکز تخصصی برای تعمیر موبایل در اینترنت

تعداد بسیار معدودی مرکز تخصصی تعمیر موبایل وجود دارد که در آن کارشناسان حرفه ای مشغول به فعالیت هستند. این کارشناسان به تمامی یا اکثر برندهای اصلی و تعمیرات آن تسلط دارند و دوره های آموزش تعمیرات موبایل تخصصی و فوق تخصصی را گذرانده اند. این کارشناسان مجرب به تعمیر تمامی قسمت های گوشی های [...]
لزوم سپردن تعمیر موبایل به مرکز تخصصی تعمیرات

لزوم سپردن تعمیر موبایل به مرکز تخصصی تعمیرات

تصور کنید به تازگی گوشی همراهی خریداری کردید و گوشی همراه شما آنطور که انتظار دارید کار نمی کند. در این حالت احتمال زیاد دچار یاس و ناامیدی می شوید و این حالت زمانی تشدید می شود دستگاه تحت هیچ شرایطی به وضعیت نرمال خود باز نگردد. در چنین حالتی اهمیت یافتن یک مرکز تخصصی [...]
آموزش فعال سازی گوشی در سامانه همتا

آموزش فعال سازی گوشی در سامانه همتا

آموزش فعال سازی گوشی با استفاده از وب‌سایت وارد سایت سامانه هوشمند مدیریت تجهیزات ارتباطی (همتا) https://hamta.ntsw.ir شوید. شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و بر روی ادامه کنید. کد ارسال شده توسط پیامک را به همراه کد تصویر امنیتی وارد کرده و بر روی ورود کلیک کنید.   با وارد شدن به صفحه جدید، از […]

اهداف خدمات پس از فروش

اهداف خدمات پس از فروش

الف - ارائه خدمات مطلوب به مشتری در دوره گارانتی ( 18 ماه ) و پشتیبانی خارج از مدت زمان گارانتی ( به مدت 36 ماه ) ب - ارائه خدمات ، نظارت و پشتیبانی بر نمایندگان خدمات ت - ارتباط با مشتری و پیگیری شکایات از سوی مشتریان ث - استفاده از قطعات اورجینال [...]
بازگشت به بالای صفحه